0242 708 073
0242 708 074
pdragalina@gmail.com
Ne găsiți și pe Facebook
Despre Dragalina
Despre Comuna Dragalina
Legislație
Conducere
Organizare
Regulament de organizare și funcționare
Organigrama
Ștat de funcții
Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției în cauză
Structurile organelor de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice finantate total sau partial prin bugetul institutiei
Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice coordonate de conducatorul institutiei
Structurile organelor de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice aflate in subordinea institutiei
Unitatile care functioneaza sub autoritatea institutiei
Guvernare corporativa a interprinderilor publice
Carieră - anunțurile posturilor scoase la concurs
Programe și strategii
Rapoarte și studii
Raport activitate primar
Repere geografice
Monografie
Galerie Foto-Video
Adrese utile
https://data.gov.ro
Primăria
Primar
Viceprimar
Secretar general
Echipa
Consiliul Local
Componență
Atribuții
Hotărâri
Comisii de specialitate
Ordinea de zi
Informații de interes public
Solicitare informații. Legislație
Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție
Rapoartele de aplicare a Legii 544/2001
Buletin informativ - Legea nr. 544/2001
Buget din toate sursele de venit
Buget pe surse financiare
Situația plăților - execuția bugetară
Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile, acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanțuri contabile
Achiziții publice
Programul anual al achizițiilor publice
Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de peste 5000 €
Contracte cu valoare de peste 5000 €
Documente privind achizitia contractelor
Documentatie servicii catering si furnizare produse alimentare 2022-2023
Documentatie servicii catering si furnizare produse alimentare 2023-2024 Liceul Tehnologic ”Duiliu Zamfirescu ” Dragalina, Judet Calarasi
Documentatie atribuire contract de achizitie publica pentru executie lucrari obiectiv- Reabilitarea moderata a LTDZ Dragalina, com. Dragalina, Calarasi
Documentatie de atribuire acord cadru servicii de catering si furnizare produse alimentare_Masa Sanatoasa, Liceul Tehnologic Duiliu Zamfirescu Dragalina, Judetul Calarasi
Documentatie atribuire contract de achizite publica de furnizare mobilier specific sala de sport din cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a Lic
Formulare-durata completare aproximativ 2-3 min
Declarații de avere și interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Publicații de căsătorie
Publicatie de casatorie
Audiență\Agendă
Autorizații de construire
Cadru legislativ
Raport periodic de activitate
Alegeri 9 iunie 2024
Transparență
Anunturi privind proiecte de acte normative
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propunei, opinii. recomandari conform Lg. 52/2003
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi transmise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Sedinte publice/ anunturi /minute
Raport de aplicare a Legii 52/2003
Numele si prenumele persoanei desemnate responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Documentatii de urbanism
Monitorul Oficial Local
Integritatea instituțională
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
Dispoziție și Plan de Integritate
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA, cât şi în planul de integritate ce revin în sarcina fiecărei instituţii
Situaţia incidentelor de integritate
Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Arhivă Monitorul Oficial
Dispoziții
Documente și informații financiare
Buget
Execuție bugetară
Datorie publică
Indicatori trimestriali
Hotărâri privind aprobarea taxelor și impozitelor locale
Alte documente
Registre pentru evidență
Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidența hotărârilor Consiliului Local al Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul Comunei
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / consemna / aviza Hotărârile Consiliului Local al Comunei / Dispozițiile emise de Primarul Comunei
Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consiliului Local al comunei și Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primar
Statut
Regulamente privind procedurile administrative
Hotărâri
Contact
Meniu
Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de peste 5000 €
Centralizatorul
achizitiilor publice pe anul 2019
Centralizatorul achizitiilor publice pe anul 2022
Distribuie pe Facebook