• 0242 708 073
  • 0242 708 074
  • pdragalina@gmail.com
  • Ne găsiți și pe Facebook
Primaria Comunei Dragalina
  • Despre Dragalina
    • Despre Comuna Dragalina
    • Legislație
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Ștat de funcții
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției în cauză
      • Structurile organelor de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice finantate total sau partial prin bugetul institutiei
      • Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice coordonate de conducatorul institutiei
      • Structurile organelor de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice aflate in subordinea institutiei
      • Unitatile care functioneaza sub autoritatea institutiei
      • Guvernare corporativa a interprinderilor publice
      • Carieră - anunțurile posturilor scoase la concurs
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
      • Raport activitate primar
    • Repere geografice
    • Monografie
    • Galerie Foto-Video
    • Adrese utile
  • Primăria
    • Primar
    • Viceprimar
    • Secretar general
    • Echipa
  • Consiliul Local
    • Componență
    • Atribuții
    • Hotărâri
    • Comisii de specialitate
    • Ordinea de zi
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție
      • Rapoartele de aplicare a Legii 544/2001
    • Buletin informativ - Legea nr. 544/2001
    • Buget din toate sursele de venit
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților - execuția bugetară
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Situatia anuala a finantarilor nerambursabile, acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de peste 5000 €
      • Contracte cu valoare de peste 5000 €
      • Documente privind achizitia contractelor
      • Documentatie servicii catering si furnizare produse alimentare 2022-2023
    • Formulare
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritara
    • Protectia datelor cu caracter personal
    • Publicații de căsătorie
      • Publicatie de casatorie
    • Audiență\Agendă
    • Autorizații de construire
    • Cadru legislativ
    • Raport peridic de activitate
  • Transparență
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
    • Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
    • Formular pentru colectarea de propunei, opinii. recomandari conform Lg. 52/2003
    • Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
    • Dezbateri publice
    • Consultari interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi transmise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Sedinte publice/ anunturi /minute
    • Raport de aplicare a Legii 52/2003
    • Numele si prenumele persoanei desemnate responsabila pentru relatia cu societatea civila
    • Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
    • Documentatii de urbanism
  • Monitorul Oficial Local
    • Statut
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărâri
    • Dispoziții
    • Documente și informații financiare
      • Buget
      • Execuție bugetară
      • Datorie publică
      • Indicatori trimestriali
    • Hotărâri privind aprobarea taxelor și impozitelor locale
    • Alte documente
    • Registre pentru evidență
      • Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidența hotărârilor Consiliului Local al Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul Comunei
      • Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / consemna / aviza Hotărârile Consiliului Local al Comunei / Dispozițiile emise de Primarul Comunei
      • Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consiliului Local al comunei și Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primar
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Dispoziție și Plan de Integritate
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA, cât şi în planul de integritate ce revin în sarcina fiecărei instituţii
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Contact

Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții ale primarului Comunei

Distribuie pe Facebook
Contactați-ne
  • B-dul General Ioan Dragalina Nr. 46, Cod Poștal 917080

  • 0242 708 073

  • 0242 708 074

  • pdragalina@gmail.com

Informații utile
  • Termeni și condiții
  • Cookie-uri
  • Harta site
  • Infocons - Protectia Consumatorilor
  • PAID
SIPOCA
SIPOCA

© 2023 Primaria Comunei Dragalina

Wesbite dezvoltat de Acid Art Studio