• 0242 708 073
  • 0242 708 074
  • pdragalina@gmail.com
  • Ne găsiți și pe Facebook
Primaria Comunei Dragalina
  • Despre Dragalina
    • Despre Comuna Dragalina
    • Legislație
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Ștat de funcții
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției în cauză
      • Structurile organelor de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice finantate total sau partial prin bugetul institutiei
      • Structurile, organele de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice coordonate de conducatorul institutiei
      • Structurile organelor de specialitate ale administratiei publice centrale/locale si institutiile publice aflate in subordinea institutiei
      • Unitatile care functioneaza sub autoritatea institutiei
      • Guvernare corporativa a interprinderilor publice
      • Carieră - anunțurile posturilor scoase la concurs
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
      • Raport activitate primar
    • Repere geografice
    • Monografie
    • Galerie Foto-Video
    • Adrese utile
  • Primăria
    • Primar
    • Viceprimar
    • Secretar general
    • Echipa
  • Consiliul Local
    • Componență
    • Atribuții
    • Hotărâri
    • Comisii de specialitate
    • Ordinea de zi
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție
      • Rapoartele de aplicare a Legii 544/2001
    • Buletin informativ - Legea nr. 544/2001
    • Buget din toate sursele de venit
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților - execuția bugetară
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
      • Situatia anuala a finantarilor nerambursabile, acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de peste 5000 €
      • Contracte cu valoare de peste 5000 €
      • Documente privind achizitia contractelor
      • Documentatie servicii catering si furnizare produse alimentare 2022-2023
    • Formulare
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritara
    • Protectia datelor cu caracter personal
    • Publicații de căsătorie
      • Publicatie de casatorie
    • Audiență\Agendă
    • Autorizații de construire
    • Cadru legislativ
    • Raport peridic de activitate
  • Transparență
    • Anunturi privind proiecte de acte normative
    • Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
    • Formular pentru colectarea de propunei, opinii. recomandari conform Lg. 52/2003
    • Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
    • Dezbateri publice
    • Consultari interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi transmise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Sedinte publice/ anunturi /minute
    • Raport de aplicare a Legii 52/2003
    • Numele si prenumele persoanei desemnate responsabila pentru relatia cu societatea civila
    • Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
    • Documentatii de urbanism
  • Monitorul Oficial Local
    • Statut
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărâri
    • Dispoziții
    • Documente și informații financiare
      • Buget
      • Execuție bugetară
      • Datorie publică
      • Indicatori trimestriali
    • Hotărâri privind aprobarea taxelor și impozitelor locale
    • Alte documente
    • Registre pentru evidență
      • Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidența hotărârilor Consiliului Local al Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul Comunei
      • Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / consemna / aviza Hotărârile Consiliului Local al Comunei / Dispozițiile emise de Primarul Comunei
      • Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consiliului Local al comunei și Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primar
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Dispoziție și Plan de Integritate
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA, cât şi în planul de integritate ce revin în sarcina fiecărei instituţii
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Contact

Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA, cât şi în planul de integritate ce revin în sarcina fiecărei instituţii

RAPORT STADIU IMPLEMENTARE

Distribuie pe Facebook
Contactați-ne
  • B-dul General Ioan Dragalina Nr. 46, Cod Poștal 917080

  • 0242 708 073

  • 0242 708 074

  • pdragalina@gmail.com

Informații utile
  • Termeni și condiții
  • Cookie-uri
  • Harta site
  • Infocons - Protectia Consumatorilor
  • PAID
SIPOCA
SIPOCA

© 2023 Primaria Comunei Dragalina

Wesbite dezvoltat de Acid Art Studio