• 0242 708 073
  • 0242 708 074
  • pdragalina@gmail.com
  • Ne găsiți și pe Facebook
Primaria Comunei Dragalina
  • Despre Dragalina
    • Despre Comuna Dragalina
    • Legislație
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Ștat de funcții
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției în cauză
      • Carieră - anunțurile posturilor scoase la concurs
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Repere geografice
    • Monografie
    • Galerie Foto-Video
    • Adrese utile
  • Primăria
    • Primar
    • Viceprimar
    • Secretar general
    • Echipa
  • Consiliul Local
    • Componență
    • Atribuții
    • Hotărâri
    • Comisii de specialitate
    • Ordinea de zi
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție
      • Rapoartele de aplicare a Legii 544/2001
    • Buletin informativ - Legea nr. 544/2001
    • Buget din toate sursele de venit
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților - execuția bugetară
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
    • Audiență\Agendă
    • Cadru legislativ
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de peste 5000 €
      • Contracte cu valoare de peste 5000 €
      • Anunț licitație Servicii de catering, în vederea furnizării unei mese calde pentru preșcolarii și elevii din cadrul Liceului tehnologic
    • Declarații de avere și interese
    • Formulare
    • Noutăți\Anunțuri
    • Autorizații de construire
    • Publicații de căsătorie
  • Transparență
    • Anunțuri privind proiecte de acte normative
    • Raport de evaluare a Legii 52/2003
  • Monitorul Oficial Local
    • Statut
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărâri
    • Dispoziții
    • Documente și informații financiare
      • Buget
      • Execuție bugetară
      • Datorie publică
      • Indicatori trimestriali
    • Hotărâri privind aprobarea taxelor și impozitelor locale
    • Alte documente
    • Registre pentru evidență
      • Registrul pentru evidența proiectelor de dispoziții ale primarului Comunei
      • Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri transmise spre adoptare Consiliului Local
      • Registrul pentru evidența hotărârilor Consiliului Local al Comunei
      • Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul Comunei
      • Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / consemna / aviza Hotărârile Consiliului Local al Comunei / Dispozițiile emise de Primarul Comunei
      • Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consiliului Local al comunei și Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primar
  • Integritatea instituțională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA, cât şi în planul de integritate ce revin în sarcina fiecărei instituţii
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Contact

Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative

Lista funcțiilor din aparatul de specialitate al primarului comunei Dragalina ce intră în categoria personalului plătit din fonduri publice 2022

Distribuie pe Facebook
Contactați-ne
  • B-dul General Ioan Dragalina Nr. 46, Cod Poștal 917080

  • 0242 708 073

  • 0242 708 074

  • pdragalina@gmail.com

Informații utile
  • Termeni și condiții
  • Date cu caracter personal
  • Cookie-uri
  • Harta site
SIPOCA
SIPOCA

© 2022 Primaria Comunei Dragalina

Wesbite dezvoltat de Acid Art Studio